Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang.....

Duduk dilatar siswa sambil mendengar alunan Zikrullah sedikit mengubat hati yg kecewa.. :'(

Sekarang langit menangis,
Dan hati ini juga menangis.



Kalaulah mereka mengerti,
aku ini wanita yang punya prinsip tersendiri,
dengan masa lalu yang ngeri,
sebelum mengenali cinta Illahi dengan sepenuh hati..

Kalaulah mereka mengerti,
bukan aku yg mahu mengerti tentang makna cinta,
cuma masa lalu mnjadikan aku hamba,
yang lupa cinta manusia bukanlah segalanya.

menghukum aku kerana masa laluku,
sedang Allah menerima aku,
siapa aku hingga akhir hayatku Kelak..
Kalian tidak sedar kan??

yang kudamba cinta halal & diredhai,
Supaya hati ini, 
tidak lagi mengkhianati segala janji kepada Illahi.
supaya hati ini,
tidak lagi hitam kerana dosa yang semakin meninggi...

Allah, dengarlah....
Sungguh, hamba belajar redha,
jika trpaksa melepaskan cintanya demi cinta kepadaMU..
jika hamba terpaksa jauh darinya, kerana JanjiMU.. 




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...