Dengan Nama Allah Yang maha Pengasih lagi Maha Penyayang.. :)

Alhamdulillah, bersyukur ke hadrat ke Hadrat Allah s.w.t kerana dengan Izinnya satu lagi ilmu dunia dapat saya pelajari.. Semoga ianya bermanfaat untuk agama, bangsa dan negara kelak.. :)

Jutaan Terima kasih kepada tenaga pengajar yang memberi ilmu tanpa merasa lelah & bosan..
Semoga ilmu yang terus kalian alirkan itu menjadi tunggak kepada pembentukan generasi yang menjadikan wadah ilmu itu sebagai sesuatu dalam membantu agama & masyarakatnya kepada kebaikan.. In shaa Allah..

Prof Madya Dr Arbaie Sujud,

Terima Kasih atas segala ilmu yang dicurah.. Tiada apa yang mampu saya berikan demi membalas segalanya kepada Dr.. Hanya ucapan ribuan terima kasih tanpa henti.. tanpa Dr siapalah saya ini.. :)

Kakak Intan Zahariah,

Terima kasih kak, kerana akak itu bukan saja tutorial terbaik tetapi juga pendengar terbaik.. Selalu menawarkan diri menjadi pendengar saat status gusar saya muncul didinding facebook akak.. dan untuk itu, sejujurnya saya terharu dan ada sesuatu yang saya kagumi tentang diri akak sejak sesi luahan hati itu.. Semoga Allah permudahkan perjalanan akak dalam mengejar ilmu itu & semoga segala yang diimpikan tercapai.. Sayang erat-erat..

Kak wany Ariffin,

Kakak tutorial sy yg sgt comel, terima kasih sbb slalu beri tnjuk ajar tnpa penat.. walaupun trpaksa kehulu kehilir utk melayan karenah kami yang masih baru dlam ilmu itu, segaris senyuman tetap kau ukir. Semoga berjaya dalam apa jua yang kau ceburi kak.. Semoga akan datang seorang Adam yang kelak akan memberitahu kau betapa CINTA itu sesuatu yg istimewa bila mana kau menjaganya sehingga ia menjadi halal buatmu...

Last,

Kepada rakan lab 2.. :)

Maaf atas segala tingkah yang menggores dada,
segala bicara yang menimbulkan nanah,
Sesungguhnya saya hanya manusia biasa,
kadang tanpa sedar melukakan tanpa rela....




Nota Hati: Halalkan segalanya dunia & akhirat.. :)

1 comments:

Wany Arifin berkata...

Sama2..
Sentiasa mahukan yang terbaik untuk adik2 akak.. Walaupun penat..senyuman terukir tanda puas bila semua menunjukkan bakat dan kesungguhan..
InsyaAllah.. Jika sudah tertulis di Loh Mahfuz, pasti ada CINTA halal yang menanti..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...