Dulu..

Jarak kita jauh,
Tapi hati kita Dekat..

Kini,
Jarak kita dekat,
Tapi hati kita jauh..

Siapa sangka,
akhirnya kita mampu melihat bulan ditempat yang sama,
cuma bezanya, kau bersama dia dan bukannya aku.

siapa sangka,
kita akhirnya melalui jalan yang sama,
bezanya kau ke hulu dan aku ke hilir.

Aku cuma meneka,
kita menjauh bukan sebab bergaduh,
cuma mungkin kau & aku,
cuma mahu menjaga hati sendiri.

Jadi, sepanjang kau berada di bumi kedah,
aku cuma ingin melihat langit, bintang dan bulan,
walau malam akan kelam tanpanya,
tapi aku pasti kita tetap akan melihat langit yang sama.

juga, biarlah aku melalui pantai ini sendiri,
walau pantai itu juga akan kau lalui nanti, 
bazanya aku sendiri.. 
tapi kau membawa puteri.


Jika aku mampu melihat kau bahagia,
dengan lapang dada,
doakan moga ada juga cinta,
yang menanti untuk membawa aku ke Jannah.. :)




Teratak Airmata,,
08 julai 2012 (5.45pm)
Kedah.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...