Bismillah..

Assalammualaikum semua.. :)

"Ada kesakitan & kekecewaan yang saya simpan jauh-jauh disudut hati... ":(



Tekanan yang dihadapi sepanjang bulan ini menjadikan batuk & selesma terlalu cepat menyerang..
terlalu penat sebenarnya.. lagi2 dengan sikap2 manusia yang menganggap aku tidak mengerti dan tidak memahami setiap tingkah yang aku rasakan terlalu hipokrit..

aku bukan budak-budak yang tidak faham bila...

--> aku cakap, lpas aku brpaling kau keluarkan hp & tulis sesuatu bagi kwan sebelah ko baca..! 

--> kau senyum dgn snyuman yang paling tidak ikhlas.. hnya semata-mata aku cerewet dengan keselesaan aku..! itu hak aku..

--> kau tipu aku dengan pura-pura adakan audition sedangkan kau dah pilih siapa untuk dijadikan Mc..!

Hipokrit.. hipokrit... hipokrit...!!

Jujur.. aku kepenatan bukan sebab asignment yang bertimbun.. tapi sebab kehipokritan anda, anda dan anda..!


P/s: Batuk & selesema yang semakin teruk.. 
       Mak, dtglah walau dalam mimpi dan peluk diri ini.. Lia rindu.. :'(



2 comments:

khir berkata...

bagus-bagus...marah itu mengumpul sahabat syaitan...nanti bertambahlah sahabat kamu...yang boleh memimpin kamu ke jalan yang kamu benci!

Alya Sumayyah berkata...

khir.. maaf, tp prbuatan2 mereka mnyakiti hati kecil ini.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...