Bismillah.

Assalammualaikum w.b.t :)

Pernah x kalian ,melihat wajah pasangan kalian kini, dan bertanya didalam hati..
Ya Allah,diakah jodohku?
Diakah yang ditakdirkan untuk aku?

Tengah hari tadi, aku ke kajang bersama hencik yayunk,
keadaan dia yang batuk membataskan aku untuk bercerita itu ini dengannya..
Jadi sepanjang perjalanan aku memilih untuk berdiam diri dan mendengar lagu..
Hujan yang turun perlahan-lahan menarik perhatian aku untuk terus memandang ke luar jendela..Kebosanan yang melanda membuat aku menoleh seketika kepada wajah hencik yayunk...
Aku lupa lagu apa yang sedang berkumandang masa tue, Tp lama aku tatapi wajah hencik yayunk tanpa dia sedari..Perlahan-lahan menitis air mata ini..

Dalam hati aku berkata-kata,
Ya Allah, diakah takdir ku?
Diakah lelaki yang kau pilih untukku bahagiakan atau persiakan?
Diakah insan yang akan menjadi ayah kepada zuriat-zuriat yang telah aku wasiatkan untuk menjadi pejuang agama?
diakah Ya Allah...
Hencik yayunk ini,insan yang kau pilih untuk hadir & menemani aku hampir 3 tahun...
Hencik yayunk ini yang kau pinjamkan melalui hari2 suka & duka bersama hampir 3 tahun..
Dan boleh aku meminta, Pinjamkan dia hingga hujung nyawa.. :(

Pinjamkan dia, Hingga hujung Nyawa...... 


p/s :
I don’t ask for much from you if I’m with you. I just want to be the one that can make you happy when you are feeling down and the one you can confide in when you need someone to talk to. I want to be the reason you smile , I want you to know how lucky I am to have you in my life and most of all, I want you to know that I’ll always be there for you no matter what and I will never give up on “Us” because you’re worth the fight . Lastly, I just want to be the one that changes your life for the better ever since you’ve met me. ♥
 


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...