Assalammualaikum semua.. :)
Salam Maulidur Rasul untuk kalian juga..
Semoga ada sesuatu keberkatan milik kita sempena hari kelahiran Rasulullah s.a.w tahun ini..
InsyaAllah..

Kali ini sedikit perkongsian ingin aku ceritakan tentang cuti semester 3 aku..
Tiada yg menarik sbnrnya..cuma cuti yg sangat memenatkan & padat bagi aku..
Mungkin sbb aku masih memilih dengan mengisi masa cutiku dengan bekerja..Alhamdulillah..\Walau sementara,pelbagai pengalaman dpat aku lalui..
Menjadi pembantu pensyarah di Uitm Merbok bukanlah satu tugas yang mudah sebenarnya.sedikit kepenatan sebenarnya cukup membebani aku...Dibebani dengan tajuk research yg bnyak mmbuat aku trpksa mengorbankan masa untuk aku mencipta puisi walaupun idea mencurah-curah saban ketika..
namun,puisi itu terus bermain-main di sudut hati..

Waktu malamku, aku sibukkan diri dengan kertas kerja,
aku sesuatu yang aku dipertangungjawabkan...
Mudah-mudahan kertas kerja ini sempurna & diterima,
Semoga hasrat murni yang terkandung disebaliknya juga terlaksana..Amin..

Hanya tinggal beberapa hari lagi dan cuti sem ni akan berakhir,
Tiada azam lain yg ingin aku katakan,
cuma membuat yang terbaik dan berjuang sehabis mungkin untuk semester ni..
Ya,Aku akan fight habis-habisan..!
Ya rabbi,tolong aku.. :)
Tiada pengharapan yang ingin aku sandarkan melainkan pengharapan dan pergantungan yang hanya padamu Ya Rabbi.. :)

Dan aku bernasib baik,sebab aku fikir..aku memg akan terperap je kat rumah cuti sem ni..
malas nak kluar tnpa kawan..hehe.
Sepupu aku sangat baik hati untuk bermalam dirumah sepanjang cuti maulidur Rasul ni..
Alhamdulillah,dialah peneman untuk aku keluar & melupakan seketika kepenatan.. Jom,layan muka bahagia aku..
Muka tetap bahagia walau aku sebenarnya menanggung duka yg tersembunyi disebalik ketawa...
Bukankah itu dikatakan Tabah.. :)

Yer,tabah...

Nerd gila kan...Sepupu aku gelak terkekeh tengok aku buat muka cmni..
Tp spek 2 sweet.. :)


Tersipu malu..bila ada org ckap muka aku mcm budak-budak lagi..aKU da 22 tahun taw.. :)


Bahagia x? Bahagia u olls..hehe.


ni lagi buat aku bahagia...Sedapp yg teramat..Berbaloi dengan harga dia..


Million tankz to my cousin..sbb blanja..!sukaaaa....


Tgok..berseri2 kena blnja aiskrim...feberettt....


Masa untuk blik..Oyye.. :)

Terima kasih untuk cousin saya yang baik hati..Jgn serik2 layan karenah saya lagi taw...teehee..

Nota kaki : Muka 2012 sy?amacam......




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...