RINDU...

Ibu,abah,adeq era,Farah amira,Kak sya,cikgu juriah..

Alya rindu...  :(

Maaf sangat sebab kesibukan sebagai pelajar menghalang Alya untuk kembali ke kmpung halaman..
Lia pendam rindu dalam hati ini demi masa depan lia..
Lia Tabah hadapi kehidupan disini..walau kadangkala lia terpaksa pendam penderitaan disini..
walau kadangkala lia terpaksa nangis sorang-sorang sebab terlalu perlukan kalian & rindukan kalian..
walau kadagkala lia terpaksa sambut panggilan kalian dengan suara paling ceria di semesta dengan harapan kalian akan gembira..Dan menangis sebaik kalian menamatkan kalian...


Penting dirikah alya?


IBU...
Ampunkan alya sebab kadangkala alya takut nak angkat panggilan dari ibu..Lia sedih dengar suara sebak ibu dihujung talian..
Lia takut ibu dengar lia menangis..lia xnak susahkan ibu dan buat ibu risaukan lia..Lia rasa mcam nak meraung bila ibu selalu bertanya bila lia nak balik..Ibu..ampunkan lia..Doakan langkah kaki lia disini..Semuanya untuk ibu & abah..Doakan agar lia berjaya dan semoga Allah akan selalu menjaga lia disini..Lia rindu ibu..lia rindu sangat pada suara ibu,bebelan ibu..lia rindu.. :(


Farah amira..
Sayu bila awak call petang tadi dan cakap awak rindukan saya..lagi sebak bila awak cakap bila nampak pantai awak akan rindukan saya..rasa macam nak berlari malam ni jugak peluk awak dan nangis puas-puas..saya seorang pemendam kan sekarang..saya sayang awak taw taw..sebab tue saya suka pendam..saya tak suka orang yang saya sayang nanges sebab saya..hnya itu alasannya..awak jage diri baik-baik kat cane taw..jgn nakal-nakal..nanti saya balik..kita pergi jlan-jalan lagi ya..saya rndu awak tersangat-sangat..

kak sya..
Kak..maafkan adik yer..adik selalu xde masa dengan akak..akak dengar penjelasan adik taw..adik sekarang ada bnyak sangat masalah..adik sedang diuji dengan hebat kak..tp alhamdulillah adik mampu hadapinya walaupun sukar..adik tak penah lupakan akaktaw..akak selalu ada dalam doa adik..akak jangan terasa taw if adik dah x macam dulu lagi..Adik xpenah berubah..adk tetap syangkan akak..sampai bila-bila..Akak jaga diri baik-baik yer..nanti bila adik dah stabil sikit..kita sembang puas2 taw..adk rndu akak.. :(

Moga saya tetap tabah disini..Ya Allah..Lindungi & berkati setiap langkah kaki ini..amin.. ^^

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...