Assalammualaikum..
Sem 3 da nak masuk sebulan..namun baru hari ini aku terasa rajin hendak menghupdate entry..itupun atas alasan aku terlalu bosan..hehe..
Pejam celik..pejam celik..pejam xcelik2 pon ade jugak..hehe..itupun kalo aku da terlalu pnat krna mgulangkaji hgga ke pagi..yer..!seriously aku mgulangkaji..Aku xtahu apa dugaan yang menanti aku semester ni..namun,harus selalu aku pesan pada diri ini..walau apapun yg terjadi hadapi dgn matang & redhakan segalanya..doaku moga segalanya berjalan lancar & baik..insyaAllah amin..Semester dua yg brliku aku lalui dgn tabah..yer,,sngat2 berliku..belajar dari apa yg brlaku mmbuatkan aku smakin matg dlam mghadapi manusia & karenah rakan seperjuangan..mgkn sebab itu juga aku semakin pendiam disemester ini.. Toink2..(kdgkala shja..)

Kumulakan langkah sem 3 ni dengan semangat yang membara2 dan azam baru...walaupun aku da beberapa kali ponteng kelas sebenarnya..maaf aku btol2 xtrjaga..& masalah yg menimpa aku..xdak siapa yg boleh tolg sign untuk aku coz sign aku cgt2 susah utk ditiru..(bajet hebat)..yer2..jnji xponteng lagi..insyaAllah..hehe.. :)
Alhamdulillah sem ni dpat aras 1..seronok x trhgga rasanya..xpnat la nk menapak mcam dulu2..tp serius aku rndu blik 2309 aku..aku rndu angin & pndngn waktu mlam juga ketika subuh..blik baru ni xleh bkak tgkp..sebab seberang nun blok lelaki..yer..rasa trkurung bgni..Ayuh..singgah dirumah baru sy seketika.. :)

ok..ini katil sy..cadar 2 pemberian ibu masa mula2 nak masuk cni..xnak pkai cadar lain dah..
strawberry n ptung smiley 2 pmberian hencik anwar masa sem 1 & sem 2.. :)
abaikan batal bayi itu.. ^.^










hencik anwar belikan beg ni masa mlam raya..Tq yayunk.. :)

cara aku hias blik aku memg org akan ckap aku ni ceria orgnya..warna warni & sangat keanak-anakkan..yer..inilah cara aku & aku suka begitu..Agak2nya bila khwin nanti laki aku nak time ke if aku hias blik warna warni cam ni?dengan bunga2..gmbar katun2..mesti dye rasa dye kahwin dgn pmpuan xckup umur kan..hehee...aku cuma berharap..agar semester ni akan berwarna warni seperti bilik aku juga..insyaAllah..

SAWADIKAP....

tetiba terbang ke thailand plak..apasal aku ni..dah xbetul ke..
demam??eh xla..sbnrnya aku nk cerita..aku dpat classmate budak thailand..seronok rasanya dpat  sekelas ngan international student ni..dengar diorg ckap..memg lembut sngat..dengan nada2 & intonasi lagi..kdg2 nk tergelak juga tp aku kagum..diorg mmpu sesuaikan diri dgn org lain..jom kenal2 ngan diaorg.. :)

comel x?comel x?comel kan...2 la jejaka & gadis2 thailand..sangat lembut & berbudi bahasa..



Ukhuwah...Tiada bnyak beza kan antra org malaysia & thailand?


abg2 malaysia sila jgn trgugat dgn abg thailand ini..hehe..

Rasanya cukup dulu entry untuk kali ini..pada semua..doakan semoga semester 3 ini aku berjaya mendapat 4.00..insyaAllah...kalau da kelas pon ponteng  bkan setakat 4.00,3.00 pon xdpat cik alya oii...sudah2..jgn mlas2..YOUR ARE RESPONSIBLE 4 UR OWN SUCCESS..!




 ok2..sila lihat wajah saya disemester 3..


bagaimana agaknya wajah sy di semester 4 nanti??



Selamat malam semua..moga hari esok lebih baik dari hari ini...Assalammualaikum.. :)






2 comments:

****farah amirah ishak**** berkata...

suke3... aku dpt lihat kau senyum dan masih senyum... ya.. aku di kanan ko.. nuar di kiri ko...

Alya Sumayyah berkata...

hehe..2 yg ko nmpak erk.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...