Assalammualaikum.....
hype cemua...waa..manyak lindu lor...
da lame x tulis blog..
manyak bz meh...bz manyak cngat...
hehe...kalian apa khabar sahabat2 alya?
pada yg tgah exam...yg tgah ctudy week or yg da abes exam 2..alya nak ucapkan all da besh yer...
moga kejayaan 2 mnjadi milik kita bersama..amin3...

bnyak benda nak cite..da pendam lame dah..tp claloo jer bz2 ngan aktiviti kat U 2..eh..mane ade..alya x aktif cngat pon mlainkan trpaksa,,hek3..jujur kan..ok.mule2 nak cite pasal..

2309

Eh...eh..ape plak 2309 nie..no ekor ka??hehe...jgn p tikam plak wat no ekor..no3..haram taw..
ni la no bilik saya utk sem nie..Pada bilik saya,terima kaceh krana telah mmbri khidmat yg trbaik sepnjang 2 sem utk saya..cyg kamoo ketat2..hehe..Pada sang bukit..xmo wndu2 alya taw..alya da xbole senyum pada kalian lagi mcam yg alya claloo wat pagi2 tue...pada lampu2 yg claloo alya tggu ble nak dekat mlam..troskan myinar yer..alya pasti wndu nanti..=(..pada sang angin yg selalu mnyapa..dan myampaikan salam krnduan..khidmat anda tamat pada 8 mei ini..Terima kasih 2309..bilik yg cngat bnyak mympan kngn..hope taun dpan dpat 1st floor..da xlarat nak pnjat2 tgkat 3..hehe..bole kan kakak PB??hope cangat dye bace..hek3...^.^








Ibu,abah.adeq era,hencik anwar...

ibu,abah..alya cyg kalian..ma ceh yer da bnyak brkorban tok lia..moga Allah selalu mrahmati & mlndungi kalian...

adeq era...selamat menempuh alam universiti...cmoga cita2 mu trcapai yer adinda..jage dri baik2....



hencik anwar..sejauh mana pon saya berlari dari awak..hakikatnya hati saya xpnah mmpu utk pergi jauh dari awak..maaf cngat2 atas salah silap saya..maaf jugak andai saya xmmpu beri kbahagiaan yg pnah saya jnjikan..trma kaseh atas segala pgorbanan 2..terharu walaupn kdg2 kelemasan dgan sikap mgongkong awak..walaupn rmai yg kata itu tndanya syg..trma kaseh slalu mnjaga saya dari hal kecil sampaila besar..."JIKA CINTA KITA X KESAMPAIAN,AKAN KU USUNG JIWA PASRAHKU HGGA KE AKHIR PERJALANAN..JIKA JODOH KITA ADA,AKAN KU JUNJUNG CINTA KITA HINGGA KE AKHIR KEHIDUPAN"...InsyaAllah..


Cikgu2 saya..
cikgu..trma kaseh yer..kerana jasa2 & doa2 kalian saya kini bergelar mahasiswa.trma kaseh atas segala ilmu yg tlah diberi..halalkan yer..doakan agar alya tros brjaya yer..hnya Allah yg mmpu mmblas jasa2 cikgu semua..sekali lagi,,terima kasih cngat2..




Roommate..

Terima kasih kak utk segalanya..Maafkan salah silap saya..Halalkan yg trmakan,..trminum..trambil...or ape2 jer..moga segala kebaikan itu...hnya mampu dibalas oleh Allah s.w.t..good luck 4 ur final..moga lebih baik utk sem nie...

Kwan2 sATU FlooR

Kak zareth,kak syikin,kak su,kak ika,kak munek,kak intan,kak cik,kak ain,kak syira dLL...trma kasih ats segalanya..bnyak kngn yg trcpta brsama kalian..trma kaseh sbb sudi lyan karenah2 alya..yer..saya taw,sangat2 mguji kesabaran..trma kasih juga sbb slaloo ade bile saya keboringan yg amat..
trma kasih juga sebab sudi mlayan walaupun kalian bZ ngan report,ngan asgment..ma ceh sudi hulurkan bantuan mace alya cngat2 memerlukannya..lagi2 ble lapor tgah2 malam..tankz  a lot yer..alya x mmpu bagi ape2,,juz tankz n moga Allah sellau mmbrkati kalian..maafkan clah clap alya yer..jgn serik2 layan alya lagi taw..alya da xnakal dah tok next sem..jnji..jgn wndu2 alya jugak taw tok 4 bulan nie..hek3...all da besh 4 final..buat yg trbaik ok..



Pensyarah2...

Dr..prof..en...pn...
trma kasih atas ilmunya..mohon dihalalkan yer semua..dunia n akhirat..
sangat2 trma kasih..tnpa kalian..siapalah saya..insyaAllah segala ilmu kalian..& jasa baik kalian..tetap saya kenang sampai bila2..insyaAllah..moga Allah selalu mmberkati kalian...amin..


Sahabat2 baik saya...

nurizatie,nuraimie,noor farhah,farah amira,aredee,putri,ayu,ainun nadia,kak sya..
kalian..ungkapan trma kasih yg x trhgga pada kalian kerana selalu bersama2 saya mgharungi suka duka kehidupan ini..tiada apa yg dpat saya berikan utk mmbalas jasa kalian melainkan doa yg tidak putus2 utk kalian..kalain itu adalah mnsia2 yg hebat Allah kurniakan pada saya..seandainya kau mgerti sahabat..Saya sngat2 mghargai kalian..kerna tanpa kalian saya itu mnsia yg tidak pnya apa2..trma ksih sahabt.,kerana selalu ade utk saya,saat2 saya amat memerlukan kalian..walau saya itu bukan mnsia yg cmpurna..

Kawan2....

Kalian..yg mngenali saya..maaf seandainya saya pnah mghiris atau mnyakiti kalian..maaf cngat2..kejahilan itu mndorong saya utk mlalukan sesuatu tnpa brfikir..saya itu manusia lemah yg selalu mlakukan kesalahan..maaf cngat2..andai tersilap bicara,trlanjur kata,trlajak prbuatan..& segalanya..jgn serik2 kwan ngan saya yer...


Penghuni2 Kijang..

kalian2...trma kaseh..andai ada salah n silap maafkan saya yer...good luck utk segalanya..moga kalian sntiace & mnjadi org2 yg berjaya dunia n akhirat..selamat menempuhi Final...selamat bekerja..selamat bercuti..selamat berjaya dunia n akhirat..

Cukup dulu yer..jmpa lagi..cyg u olss erat2 taw...Assalammualaikum..

Law ade cape2 yg alya x cebut dlam neh..alya mtk maap taw..alya mohon doa kalian agar Allah mmpermudahkan segalanya mace final exam nanti..hope pointer sem ni akan lbh baik dari sem sebelumnya..amin..ya rabbal alamin...

P/s:Kalau tidak kerana semalam kita tidak berusaha bersungguh-sungguh..bersabar & berdoa...belum tentu kita mampu mncapai kejayaan yg kita miliki hari ini..^.^



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...