Assalammualaikum semua...Apa khabar?
Alya Harap Semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat....Ok..entry kali ini...alya juz biarkan gambar2 yg berbicara... gambar kenangan bersama kawan2 ketika masih d alam persekolahan...Now...banyak yg da bawak hala tuju hidup masing2..masa utk bersama n jmpe2 2 semakin jauh rasenya...Bersyukur,kerana gambar2 bersama kalian masih ada dalam simpanan...ok..jom kite tgok..wajah2 kesayangan saya ketika alam persekolahan....^.^

Teman itu seperti bintang, Tak selalu nampak,tapi..selalu di hati..

Yg berkaca mata ni..sahabat baik saya...Now dye blajar kat Um...Sayang kamoo ketat2 syg...



Mereka Sangat Baik & sporting......
Ncem x?macho X?law ade yg berkenan 2..mohon maaf la....sumenya dah not avaiable..hak milik org la katakan...hehehe....come kan dyeowg mace zman ckola dulu...Muke2 yg pnah mnceriakan hari2 saya...rndu kalian sangat2...

Yg cun2 belaka ni plak...geng gagak hitam..wakaka..ade geng2 plak yer...
dari kiri,dikla..now study kat UUM

belah dikla paah..dye ctudy UM
yanie plak...UUM...
N saye..UPM..walaupun kteowg xbrcama lagi..tp alhamdulillah...kteowg masih mcam dulu2..saling memerlukan antara 1 sama lain...

ahhaks...memperkenalkan..amoi yg sangat bising...hehe..jgn marah cai yi...
atie n watie..dyeowg amek kos nursing kat penang..bkal2 nurse la ni yer....hehe....alya wndu korg jugak..=)


Gambar2 pas neh...Adalah gambar2 yg sejujurnya...sangat2 saya rindui..d mana kalian??

syakiela.....


wndu kamoo cangat2....

wanie...Saya wndukan kamu jugak...=(

rndu sangat2!!


Ckin N wan......Rndu telatah kalian...

Caown N azwan...Mereka sangat nakal..

Wanita2 Kelas PPUA1...
zaman Muda-mudi saya...hek3...
KUcai....=)
Khodijah,afza,saya.....
Hari terakhir Alam persekolahan.....

Kalian2....Sebagai sahabat saya akan selalu mndoakan kejayaan kalian...Walau dimana pun kalian berada..& siapa pun kalian...Alya harap kalian xkan prnah lupa memori2 alam persekolahan itu..kerana sedetik bersama kalian..seabad terasa rindu....
pada yang gambar dia xde dlam ni..jgn berkecik ati yer....alya pon wndu kalian jugak..tawtaw...=)

Sahabat adalah keperluan Jiwa yang mesti dipenuhi,dialah ladang hati yang kau taburi dengan kasih dan kau suburi dengan rasa terima kasih...Dialah naungan dan pelindung kepada kita..kerana..Kau menghampirinya saat hati lupa..dan mencarinya saat jiwa memerlukan kedamaian...


1 comments:

Tanpa Nama berkata...

wow..i luf this...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...